Є два основних способа оживити ваші підшипники:

  1. Якщо дозволяють кошти, купити нові, а старі викинути.
  2. Реанімувати старі підшипники у домашніх умовах самостійно або за скромну плату у майстра.

Далі докладно описую, як все це робиться. Послідовність дій приблизно такий:

  • Щойно ви вскочили у воду, відразу необхідно розкрутити осі, зняти колеса і насухо протерти ганчіркою або серветкою  металеву частину підшипників ззовні. Іноді використовується ВД-40, щоб швидше видалити воду.
  • Не зволікаючи, відразу ж, буквально наступного дня, потрібно спробувати покататися хвилин 10-15. Якщо це хороші якісні підшипники на густому мастилі, у такий простий спосіб можна добре їх розкатати. У деяких випадках навіть мастило додавати не потрібно. Пробував розкочувати підшипники після 3 години катання по дощу. Працює.

Але якщо колеса перестали крутитися, ось тут і починається найцікавіше. Потрібна промивка та мастило.

Для того, щоб промити та змастити підшипники потрібно:

  • 250 мл засобу для промивання підшипників Powerslide WASH або 300-400 г бензину. Нагадаю, що бензин дуже смердить, тому проводити роботи потрібно на вулиці, а ось спеціальний очисник пахне апельсином і зовсім не маже і не випалює шкіру рук, можна працювати в будинку;
  • густе мастило на літієвій основі: “Літол 24” або “Кастрол”;
  • стара зубна щітка;
  • голка (звичайна);
  • ніж;
  • одноразовий шприц (бажано купити шприц із мастилом POWERSLIDE, мастила вистачить більш ніж на 10 чисток, у комплекті спеціальна насадка для більш економного видавлювання мастила);
  • суха ганчірка або стара бавовняна футболка;
  • тюбик рідкої олії Powerslide;
  • шестигранники та спеціальний ключ з насадкою, щоб витягнути підшипники з коліс;
  • маленька пластикова коробочка. У таких зазвичай продають морську капусту чи корейську моркву :) 

музыкальные ноты У роликах все, як у музиці: 8 втулок, 16 підшипників, 32 пильовиків, 32 стопорних кілець... Найдовше і складніше – це розібрати і зібрати підшипники. Для того щоб розібрати підшипники, спеціальним ключем потрібно витягнути їх з коліс, попередньо помітивши ручкою за принципом праве та ліве 1, 2, 3, 4. Якщо у вас немає такого інструменту, можна спробувати натиснути якимось твердим предметом, що підходить по діаметру втулки. Тому відразу рекомендую заздалегідь запастися ключем із "колупкою" для підшипників. У комплекті до роликів вони не постачаються, а продаються окремо.

Тепер перед вами 16 підшипників та 8 втулок. Втулки можна протерти сухою ганчіркою та відкласти. Далі необхідно розкрити пильовики. 32 пильовиків на 16 підшипників. Кільце пильовика може бути прогумованим, у цьому випадку немає стопорного кільця і пильовик піднімається лезом ножа з внутрішньої сторони. Якщо є стопорне кільце, потрібно підняти його. Тут вам знадобиться голка. Акуратно, підчепивши кільце в зоні розрізу, піднімаємо його. Після чого пильовики легко можуть бути видалені. На фото кільце вузеньке сіре, червоним кольором показаний пильовик. стопорное кольцо 

Розібравши у такий спосіб усі 16 підшипників, має вийти:

  • 8 втулок
  • 16 підшипників
  • 32 пильника
  • 32 стопорних кільця ( якщо такі є).

Відразу додам, що бувають нерозбірні підшипники. В цьому випадку, пильовик необхідно зламати, підчепивши лезом ножа, а після промивання вставити відкритою стороною всередину колеса.

жидкая смазка Далі слідує процедура попереднього промивання та очищення. Наливаємо засіб для промивання у коробочку. Приблизно 100-150 мл. Закидаємо туди підшипники, пильовики та кільця. Поки підшипники відмокають, починаємо виймати кільця. До речі, кільця та пильовики можна промити у гарячій воді, а потім викласти на газету і просушити. Підшипники мають полежати хвилин 5-10. Після чого, чистимо старою зубною щіткою з кожного боку. Зливаємо брудний очисник, миємо коробочку та наливаємо чистий.

Густая смазка  Закладываем пыльники 

вставить втулкуВставить второй подшипник 

Тепер другий ступінь очищення. Необхідно обполоснути кожен підшипник від частинок піску, які могли залишитися після першого промивання. Для 100% результату процедуру можна повторити ще 1 раз. Далі підшипники потрібно просушити на газеті чи аркуші паперу. Можна феном, щоб пришвидшити процес.

Бувають підшипники із пластиковим сепаратором. Такі підшипники закриті пильовиком лише із зовнішнього боку. Підлягають промиванню без розбирання, тому що там відсутнє густе мастило і в цьому немає потреби. Змащуються після промивання рідкими мастилами. Рекомендую Powerslide. (див. фото)

Далі через шприц видавлюємо трохи мастила з кожного боку прямо на кульки підшипників. Густе мастило закладаємо пильовики з одного і з іншого боку. Якщо є штопорні кільця, фіксуємо пильовики штопорними кільцями.

Наступний крок – вставляємо підшипники назад у колеса. Не забуваймо встановити втулки між підшипниками.

Наприкінці потрібно протерти підшипники із зовнішнього боку сухою ганчіркою. Встановити колеса у раму. Далі, після першого катання, бажано зняти колеса і витерти зайве мастило, яке видавлюється із підшипників. За необхідності процедуру повторити. Чим більш чистим і сухим він буде ззовні, тим довше прослужить.